На початку продажів Ford Puma на європейському ринку пропонується лише з одним двигуном і це 1-літровий 3-циліндровий бензиновий силовий агрегат потужністю 125 або 155 к.с. Двигун доповнено м҆ якою гібридною системою, яка використовує ефективний генератор. Принцип роботи генератора полягає у збиранні надлишкової енергії з подальшим її використанням у разі необхідності. Енергія накопичується у літій-іонних акумуляторах та додає додаткові 50 Нм крутного моменту при прискоренні. Також, це допомагає знизити витрати пального та збільшити відстань пробігу без додаткової заправки. Трохи пізніше, компанія Ford запропонує дизельну версію кроссовера, яка матиме ще більш вражаючі характеристики та меньшу витрату пального. В стандартному виконанні Ford Puma оснащена 6-ступеневою механічною коробкою перемикання швидкостей. На першому тесті ми отримали модифікацію з індексом ST-Line X до якої увійшли 18-дюймові колісні диски та та більш жорсткі налаштування підвіски.
В спортивному режимі новачок поводить себе дуже впевнено та прогнозовано, адже реакції всіх систем в автомобілі стають миттєвими та зрозумілими для досвідчених водіїв. Виробнику вдалося досягти прогресу не тількі в їздових дисцеплінах, а і вразити всіх, хто прагне отримати практичний кроссовер. В салоні нового Ford Puma почуваєшся вільно та комфортно. Передні сидіння дуже зручні та вдало встановлені, тому до ергономіки з водійського місця претензій не має. Попереду центральної консолі ми бачимо 8-дюймовий сенсорний екран мультимедійної системи з підтримкою Apple CarPlay або Android Auto. Якість матеріалів оздоблення інтер҆ єру виявилась на високому рівні, особливо враховуючи досить бюджетну ціну на нову Puma. В версії Titanium кроссовер має безліч сучасних функцій з безпеки та інтертейменту. Завдяки демократичній політиці бренду, в диллерських центрах Європи новачок коштує від 25 тисяч євро…